2009. november 18., szerda

Csicseriborsósaláta


Délben gyakran csak egy baguette-et vagy egy salátát veszek a sarkon. A csicseriborsót nagyon-nagyon szeretem, így nem haboztam sokáig, amikor megláttam saláta formájában. Az olajbogyó nem tartozik a kedvenceim közé, de csicseriborsóval kellemes harmonikus párosításnak bizonyult. Ez a salátát annyira finomnak találtam, hogy magam is megpróbáltam elkészíteni egy utánzatot.

Hozzávalók:
2 db csicseriborsó konzerv
1 konzerv/üveg magozott olajbogyó
3 kisebb fej hagyma
1 csomó petrezselyem
bors
1 ek cukor
½ ek só
1 ek balzsamecet
1,5 ek almaborecet
1 dl víz

A hagymát és petrezselymet felaprítjuk és összekeverjük a lecsöpögtetett csicseriborsóval és felkarikázott olajbogyóval. Így is nagyon-nagyon finom, de a maradék hozzávalókból készíthetünk salátalevet is hozzá. Jól összeforgatjuk a hozzávalókat és máris kész. Nagyon laktató és nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése